2010. szeptember 3., péntek

Előszó

Tehetséges vagyok, de nagyon.
Be akartam lépni a blogomba, hát nem elfelejtettem a jelszót? Sőt, még annak az emailcímnek is a jelszavát, amit használtam blogra. Mindegy, nem számít. Már úgyis csak egy poszt lett volna, amiben tudatom, hogy elkészültem a művel.

Merengtem egy adagot, aztán úgy döntöttem, hogy kényelmesebb ha blogspotra pakolnám fel a kész sztorit. Végül itt fogom közzétenni történetünket, honnan indult a Stormregion és hová jutott.

Hogy miért nincs még kész, feltöltve?

Tavaly, ahogy feltöltöttem freewebre a garázs évek történetjét, Fater szólt, hogy ne halogassuk tovább, vágjunk bele az építkezésbe. Úgy lett. Május végén már elkezdődtek a munkálatok. A nyár gyorsan eltelt és novemberig tartott mire tető alá került az épület. Október utolsó napján jöttek felrakni a cserepeket, húzós volt.
Aztán novemberben fater kórházba került és úgy tűnt, hogy már nem éri meg a karácsonyt. 2003 óta vívódott a rákkal, azóta kipróbált a kemoterápián, orvostudomány által kínált módszereken túl minden alternatív, természetgyógyászati módszert is.
Az orvosok akkor azt mondták, hogy napjai vannak hátra, a halál bármikor beállhat. A karácsonyt megérte és úgy látszott mintha állapota javult volna, a daganatok összébbmentek, volt amelyik már nem is látszott az újabb felvételeken. Mégis 2010 májusában újra kórházba került és küzdelme ott ért véget. Június 16-án temettük. A sírja ott fekszik Eszter sírja mellett. Nem hiszek a véletlenben.

Kicsoda Eszter? Miért kellett 18 évesen meghalnia? Amit megtudtam: a szülei elváltak és akkor az édesanyja elköltözött és vitte magával lányát,Esztert Tiszapüspökire. Majd eladta vagy odaadta a lányát az ottani cigányoknak. Informátorom nem tudta pontosan hogy most melyik: eladta vagy odaadta. De mivel szimplán, csak úgy nincs értelme odaadni, nem látom értelmét, valószínűbbnek tartom az eladást. Pláne, hogy valamelyest ismerem a vidéki helyzetet.
Én Eszter helyében olyan helyre szöktem volna a cigányok, volt "élettársa" elől, ahol nem találnak meg. Nem pedig rokonokhoz. Még mindig nem értem, hogy miért maradtak csabán az élettársával. Rejtély. Hiszen a 87 éves néni lánya, akit szintén terrorizáltak a tetvesek cigányok, a gyilkosság után elköltözött Békésről. Biokertész volt és annakokáért bio zöldségeket árult, tőle vette anyám is. Ismert biokertész volt, az ismertséget, kapcsolatokat mégis inkább maga mögött hagyta. Az életért. Ezt a merengést nincs most hangulatom tovább folytatni. Hajrá Jobbik!

Ez a nyár is építkezéssel ment el és még tart is a robot, amíg nem esik le a hó; de már elkezdtem a 14 évet összegző művet és nem áll szándékomban félbehagyni. Feleségem szerint érdekes lenne ha többen írnánk meg, párhuzamosan a sztorit. Erről jutott eszembe, hogy az oldal elején lehetne választani karaktert - mint egy kalandjátékban -, hogy az olvasó választhasson kinek a bőrébe bújva akarja átélni a történteket.

1 megjegyzés:

  1. Szia Spender!
    Szeretnék vhogy kapcsolatba lépni veled, van esetleg publikus elérhetőséged?
    Nem vagyok se cég, se fejlesztő, csupán vki aki nagyon érdekesnek találja a témát. ( Mikor lesz kész a 3 részes álmok útja?Nagyon tetszett!)

    Dani

    VálaszTörlés